håla!

Åh, jag pallar inte att jag först har en morgonlektion till halv 10, och sen håla till 20 i 1? det är riktigt pissigt! Får ju underhållning utav Gustav my love, så jag ska väl inte klaga.
Denna veckan har jag varit på körskolan varje dag.. woho, ska dock inte dit idag! Tror jag behöver lite paus från teorin.. den är jobbig. Eller rättare sagt -> tråkig. Men jag står ut med det, sånt man måste göra.
I helgen händer inte ett piss alltså! ska jobba kl 6 hela långa helgen & plugga till matteprov, inte heller roligt. efter skolan ska jag ner i stan en runda, sen hem & softa.
höhö, jag och mamma kollade på lite lägenheter igår, en till Gunnar i göteborg.. hittade drömlägenheten för 16 miljoner! ska be honom köpa den, han letar ändå efter nytt boende och vill sälja sitt hus. Lägenheten har terass runt HELA lägenheten, haha lät lite konstigt? men guuud vad vi ska tjata på honom!  Sen såg vi en i stockholm bara för skojs skull, den kostade 24 miljoner.. men var inte ens hälften så snygg som den för 16! så dyrt är alltid inte bäst. eller jo när det gäller kläder, ( enligt mig ) mmmh, så kan det gå.
ska snart äta lunch med linda my dearest friend, snart är alltså om 45 min.

ha en bra helg.. haha får väl se när jag uppdaterar igen!

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 17:32:05
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0