Haha, a joke?

I don't know..använder ju mina sidor till att skriva av mig. Och så länge jag inte använder namn tycker jag det är perfectly okay.

Sitter och snackar med Gustav på msn.. han blir upphetsad när jag blir arg på honom? Haha, palla :D Du är en lustig filur. Tur att man har kännt dig ett tag.. annars hade man blivit rädd! Och så ska du få ett litet hjärta <3
Se vad han skrev precis;

guus.. säger:

åhåhåhåhåhåh

milena - ovi zidovi duse imaju vise nego ti.. säger:

vad nu bebe?

guus.. säger:

jag vet inte, jag stönar

guus.. säger:

ahahaahahahahaahaha

guus.. säger:

du förstår inte hur roligt jag har det

milena - ovi zidovi duse imaju vise nego ti.. säger:

haha, du är idiot, vet du det? xd

guus.. säger:

haha

guus.. säger:

men jag älskar dig endå

milena - ovi zidovi duse imaju vise nego ti.. säger:

bra.

Ser ni? Han behöver en tjej! Puss på dig din tönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0