-

imorse när klockan ringde 05.00 var det bud på att slänga den i väggen, men jag lyckades motstå. applåder!
dagen har bestått av jobb, ikea med mamma och så köpte jag några böcker att läsa nu när det ändå är så pissigt väder, man kan ju inte glo på tv och sitta vid datorn hela dagen!
igår var jag hos den omtalade LÅLLAN, alla vet vem hon är, eller hur? mm, vaknade vid halv 12, käkade hennes specialare till frukost. haha, knapriga varma baguetter med ost! sen krängde vi lite till. har aldrig sett den tjejen äta så mycket som igår.  vi slöade hela dagen, riktigt skönt. sen skulle hon på party och jag hem & nanna. jobbade ju som sagt idag..
imorgon blir det shopping som fan ska jag säga er. ska till malmö! sen hem till rickard och sova där!

hoppas du är nöjd nu lålls. detta inlägget var ju till dig.. ( som nästan alla dem andra också är )
därför förtjänar du en bild på dig själv! så alla som inte vet vem LÅLLAN är, titta noga:


Kommentarer
Postat av: l¨ållan

VIDRIGT! :D

2008-07-19 @ 18:17:11
URL: http://louiseffs.blogg.se/
Postat av: milena

haha inte alls!

2008-07-19 @ 20:00:06
Postat av: Anonym

Allt bra idag ? :)

2009-10-09 @ 22:04:59
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0